Geoblog.pl    Kolumbia    Podróże    Republica de Colombia!    do parku, na plaze!!!

do parku, na plaze!!!

Kolumbia
Kolumbia, Santa Marta

Mielismy wczoraj pchac sie do parku Tyrona ale przyjechalismy tak pozno ze nam sie to kompletnie nie kalkulowalo. Byal nieziela i wiekszosc sklepow byla pozamykana, ale jakos udalo nam sie cos zjesc i trafic do bardzo fajnego hoteliku. Wlasciciel powiedzial zeby w nocy nie wychdozic na ulice bo nie dosc ze kradna to do tego...o zgrozo!...jezdzi policja kotrej tez zdarza sie okradac turystow... dlatego siedzielismy w hoteliku i gralismy w brydza caly wieczor!

Natomiast rano....rano jest teraz i szykujemy sie do wyjazdu do parku Tyrona, zwiedzania indianskich wiosek, chodzenia po dzungli i plywania w cudownym morzu karaibskim!!!

badzcie pozdrowieni z kraju gdzie nie ma polskich liter przez nasz wsyztskich a w szczegolnosci przez autora wszystkich wpisow , Mateusz Rrrrrr!*

*ktory skad inad chciaby szczegonie pozdrowic Dorote N !

dorotanowak
dorotanowak - 2009-06-29 19:03
ach. no sie zastanawialam skad znam ten styl pisania.
typowo podróżnikowo-dziennikowy...

całusy dla was!

dorotan
dorotan - 2009-06-29 19:05
aaa! bylabym zapomniala.

dziekuje.

Pozdrawiam w szczegolnosci Mateusza R.(uwielbiam cie czlowieku)

M+R+P_Czamara
M+R+P_Czamara - 2009-06-30 19:24
Pozdrowienia z burzowej Polski gdzie nie ma ani złotych plaż, ani błękitnego morza i tak człowiek tylko czyta i zazdrości takiej przygody:). Dla Mikołaja przesyłamy jeszcze spóźnione życzenia urodzinowe (dopiero dzisiaj dostałam adres bloga). Piotruś dopóki nie wyjechał to sprawdzała na mapie gdzie poleciałeś, ale oczywiście na mapie do gry Piraci Sida Meiersa ;)

gałcz
gałcz - 2009-07-01 00:36
Hej Szuje!
No pięknie się Was czyta.
Mateusza w stylistyce rozpoznaje na kilometry. Chłopaki chwytajcie każdą chwilę tam.
Ja powoli kończę pracę ( rezygnuję z tej posady, wracam do Karlsruhe [bliżej do Frankfurtu a co za tym idzie do Maroka i Hiszpanii w skały] bo przecież nie jadę tam żeby dmuchać w trąbę!) i szykuję się powoli na wyjazd do Indii. Czekam na kolejne wpisy mordy moje!

mmonika
mmonika - 2009-07-01 04:18
Z przykrością stwierdzam, że od jutra, a właściwie już od dziś, muszę zaprzestać śledzenia waszej wyprawy. Co gorsza, na tyle się w nią wciągnęłam, że nie pozostaje mi nic innego jak szukać w każdym kolejnym mazurskim porcie kafejki int. :)

Serdecznie pozdrawiam z pogodowo nienormalnej Polski :)
Monika M.

Izabela
Izabela - 2009-07-02 14:31
W ramach pisania co u mnie to chciałam Wam powiedzieć, że właśnie ZDAŁAM prawko!
:D:D:D
Pozdrawiam globtroterów! :)

Izabela
Izabela - 2009-07-02 23:59
Ja podobnie jak Monika będę miała tygodniową przerwę w czytaniu.
Moje plaże nie takie jak Wasze, ale jak się nie ma, co się lubi...
Trzymajcie się (zapewne) ciepło! wsysajcie chwile.