Geoblog.pl    Kolumbia    Podróże    Republica de Colombia!    Bogota

Bogota

Kolumbia
Kolumbia, Bogotá D.E.

Po nieprzespanej nocy spod polprzymknietych ze zmeczenia powiek obserwujemy zycie w Bogocie - czar i przepych zlotych ozdob sprzed tysiacow lat, szmaragdy rzucane w knajpie na stol, jakby grano w kosci i ludzi, ktorzy wciaz zwracaja sie do Ciebie Mi Amor... A potem wracamy do naszych cel, oazy spokoju, ktora urzeka cisza i spokojem, ktorego nie uswiadczysz w Kolumbii nigdzie indziej. Nie ma tu szalonych rytmow, do ktorych juz tak przywyklismy, tylko 60 zakonnikow, ktorzy goszcza strudzonych wedrowcow.

Ola

Falklanda
Falklanda - 2009-07-11 00:18
Oooo, Bogota! Moje marzenie. Bawcie sie tu dobrze, kimkolwiek jesteście!;) Niech wam czas powoli płynie, nasycajcie się każdym szczegółem i promieniem słonca, bo w Polsce słonka brakuje.
Pozdrawiam.

sierściuch
sierściuch - 2009-07-13 13:32
Wielką frajdę sprawia mi czytanie tego bloga. Mam jednak zuchwałą prośbę - byłaby możliwość żebyście wrzucali jakieś zdjęcia?
Pozdrawiam z monotonnego Krakowa :)

agata
agata - 2009-07-13 15:09
Strudzeni wedrowcy!! :)
Czytam i czytam w przerwach pracy tego waszego bloga i mi sie serce kraja na poł, ze mnie tam nie ma z wami... Ale coz, pewnie tak bylo pisane. W kazdym razie zycze szczescia i powodzenia, cobyscie zawsze trafiali na dobrych i pomocnych ludzi a choroby i jadowite zwierzeta omijaly was szerokim lukiem :) Piszcie jak najwiecej!! czekam z niecierpliwoscia!! :*